петак, 27. децембар 2013.

Konačno drugi deo Hobita!



Pošto smo godinu dana sedeli i podsećali se Bilbovih pustolovina prelistavajući knjigu Hobit, konačno dočekasmo decembar i ekranizaciju istoimenog nastavka ove priče - Hobit: Šmaugova pustošenja!


Bila sam na premijeri filma, i kao fan Tolkinovih dela, mogu napisati sledeće: priča se dobrim delom razlikuje od originalnog Hobita. Likovi koji se pojavljuju u filmu poput vilenjačkog kralja Tranduila (Legolasov otac), zatim Legolas, Beli Ork Azog, šumska vilenjakinja Tauriel - apsolutno ne postoje u knjizi . S obzirom da su Piteru Džeksonu (mada i samom Tolkinu) kritičari zamerili na činjenici da u trilogiji Gospodar prstenova, kao i u Hobitu, ima vrlo malo ženskih likova (u Hobitu gotovo i da ih nema), mogu reći da je lik Tauriel jedan lep novitet. Postoje i dva romantična momenta u filmu, no ne želim da vam otkrivam priču previše.
U ovom drugom delu Hobita, videćete Jezergrad, Mrku šumu...i naravno Erebor, a tamo - zmaja Šmauga! Moram da pohvalim animaciju zmaja, urađena je vrhunski! Film traje skoro 3 sata, ali nijednog trenutka mi nije bilo dosadno, baš naprotiv! Zmaj se pojavljuje u drugoj polovini filma, a scena njegovog razgovora sa Bilbom je fenomenalna.
Neki od vas će se možda razočarati zbog ovih raznih dodataka i izmena u odnosu na originalnu verziju priče iz romana Hobit, ali ja sam stekla utisak da kad je već menjano, promenjeno je na dobar način. Preporučujem svakome da film pogleda. A ja ništa više neću reći, osim da sam ga pogledala i po drugi put u bioskopu pre par dana XD


4 коментара: